قیمت منبع کویل دار افقی | 20درصدتخفیف قیمت خرید 100درصد تضمین کیفیت قطعات

قیمت منبع کویل دار افقی | 20درصدتخفیف قیمت خرید 100درصد تضمین کیفیت قطعات

منبع کویل دار افقی، یک سیستم حرارتی است که در آن، کویل‌های لوله‌ای موجود در داخل دستگاه با استفاده از جریان هوای داغ یا سرد، به طور مداوم حرارت یا سردای مورد نیاز را به آب منتقل می‌کنند. این سیستم به طور معمول در سیستم‌های تهویه مطبوع، سیستم‌های گرمایشی و خنک کننده، سیستم‌های خنک کننده آب و ... مورد استفاده قرار می‌گیرد.


مزیت اصلی استفاده از منبع کویل دار افقی، صرفه‌جویی در فضا و افزایش بهره‌وری آن است. زیرا در این سیستم، دیگر نیازی به نصب برج خنک کننده نیست و با توجه به نصب آن در فضای داخلی ساختمان، از فضای کمتری نسبت به نصب برج خنک کننده استفاده می‌کند. همچنین، منبع کویل دار افقی، قابلیت نصب در فضاهای بسته و با اندازه کوچکتر را دارا می‌باشد.

از دیگر مزایای منبع کویل دار افقی می‌توان به کاهش هزینه نگهداری، طول عمر طولانی و سادگی عملکرد آن نسبت به سایر سیستم‌های حرارتی اشاره کرد.

قیمت منبع کویل دار افقی | 20درصدتخفیف قیمت خرید 100درصد تضمین کیفیت قطعات

قیمت منبع کویل دار افقی |20% تخفیف قیمت خرید و 100% تضمین کیفیت قطعات : مشهد بخار هم اکنون با بیش از 50سال سابقه درخشان و حضور موفق در بازارهای داخلی و خارجی و ارائه انواع تولیدات متنوع و مورد نیاز صنعت توانسته است با حفظ کیفیت و به کارگیری بهترین متریال و مواد اولیه قیمت تقریبا تمام تولیدات خود را تا 20% تخفیف و 100 % تضمین کیفیت قطعات کمتر از سایر تولید کنندگان وارد بازارهای داخلی و خارجی نماید. در این مقاله به موضوعات قیمت منبع کویل دار ایستاده-قیمت منبع کویل ایتالیا-قیمت منبع کویل دار 1000 لیتری-خرید منبع کویل دار ایستاده-قیمت منبع کویل دار 800 لیتری-قیمت منبع کویل دار 2000 لیتری خواهیم پرداخت . ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع قیمت منبع کویل دار افقی با ضمانت و خدمات پس از فروش و 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم.

قیمت منبع کویل دار افقی |20% تخفیف قیمت خرید و 100% تضمین کیفیت قطعات - مجموعه عظیم مشهد بخار همچنین افتخار خود می داند که در ارائه انواع قیمت منبع کویل دار افقی در خدمت شما مشتریان گرامی باشد. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت منبع کویل دار ایستاده-قیمت منبع کویل ایتالیا-قیمت منبع کویل دار 1000 لیتری-خرید منبع کویل دار ایستاده-قیمت منبع کویل دار 800 لیتری-قیمت منبع کویل دار 2000 لیتری با ما همراه باشید . مجموعه بزرگ صنعتی مشهد بخار اولین تولید کننده دیگ آبگرم در ایران می باشد و با سعی و تلاش فراوان توانسته است کلیه بویلرها و ماشین آلات نفت و گاز را به کشورهای همجوار صادرات نماید. شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از قیمت منبع کویل دار افقی را در مجموعه مشهد بخار بررسی و انتخاب نمایید .

قیمت منبع کویل دار افقی | 20درصدتخفیف قیمت خرید 100درصد تضمین کیفیت قطعات

قیمت منبع کویل دار افقی |20% تخفیف قیمت خرید و 100% تضمین کیفیت قطعات : قیمت منبع کویل دار افقی  طراحی و تولید شده در مجموعه مشهد بخار با 20% تخفیف هم اکنون به صورت عمومی و اختصاصی بر اساس نیاز مشتری در بازارهای داخلی و خارجی موجود می باشد. ما با افتخار اعلام می نماییم که اولین کارخانه با ضمانت نامه کتبی ۳ ساله و خدمات پس از فروش ۱۲ ساله در هر نقطه کشور عزیزمان ایران می باشیم و همچنین دارنده نشان و پلاک استاندارد و پلاک طلایی بین المللی می باشیم. جهت هرگونه مشاوره قبل خرید قیمت منبع کویل دار افقی وقیمت منبع کویل دار ایستاده-قیمت منبع کویل ایتالیا-قیمت منبع کویل دار 1000 لیتری-خرید منبع کویل دار ایستاده-قیمت منبع کویل دار 800 لیتری-قیمت منبع کویل دار 2000 لیتری  لطفا با یکی از شماره های مجموعه مشهد بخار در تماس باشید.  

 

قیمت منبع کویل دار افقی | 20درصدتخفیف قیمت خرید 100درصد تضمین کیفیت قطعات

منبع کویل دار افقی نوع دیگری از منابع جهت تامین آب گرم مصرفی ساختمان می باشد که بجای منابع دو جداره در موتور خانه نصب می شود.منبع کویل دار دارای یک کوئل مسی شامل لوله های رفت و برگشتی بوده که آب داغ و یا بخار بویلر در آنها جریان دارد و از طریق تماس آن با آب داخل منبع، آنرا گرم می کند. جنس دیواره منابع دوجداره، گالوانیزه بوده و ضخامت آن بر اساس فشار سیستم انتخاب می شود. منابع دوجداره بر حسب نیاز جهت نصب بصورت افقی و عمودی ساخته می شوند. برتری منبع کویل دار نسبت به منبع دوجداره ، آسودگی تعمیرات آن بدلیل تک جداره بودن ( در صورت نشت) و راندمان بالاتر کاری بدلیل وجود منبع حرارتی داخلی آن می باشد.

قیمت منبع کویل دار افقی | 20درصدتخفیف قیمت خرید 100درصد تضمین کیفیت قطعات

ویژگی های منبع کویل دار افقی چیست؟

1) تامین آب گرم مصرفی ساختمان

2) سهولت انجام تعمیرات و نگهداری

3) راندمان بالاتر نسبت به منابع دوجداره

برای انتخاب منبع کویل دار افقی باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

1) ابعاد منبع کویل جهت نصب و قرار گیری در موتورخانه و ورود آن از درب موتورخانه مورد اهمیت است

2) جهت محاسبه ظرفیت منبع کویل دار افقی به ازای هر واحد مسکونی حداقل 100 لیتر در نظر گرفته می شود

3) مدت زمان تحویل منابع کویل دار افقی از زمان سفارش حداقل یک روز می باشد

4) در منابع کویل دار از ظرفیت 2000 لیتر به بالا جهت جوشکاری و رنگ آمیزی داخل مخزن نیاز به دریچه بازدید با ابعاد فیزیکی یک فرد عادی می باشد و هزینه ساخت دریچه بازدید منابع در زمان سفارش محاسبه می گردد

5) ابعاد مخزن کویل دار بر اساس سفارش مشتری قابل تغییر می باشد.

6) کویل مسی به ضخامت 0.7 میلیمتر بر اساس درخواست مشتری می تواند به ضخامت 0.9 میلیمتر می باشد.

قیمت منبع کویل دار افقی | 20درصدتخفیف قیمت خرید 100درصد تضمین کیفیت قطعات

برای اطلاع از قیمت منبع کویل دار افقی شما عزیزان می‌توانید با کارشناسان با ما در مجموعه مشهد بخار تماس بگیرید.

قیمت منبع کویل دار افقی |20% تخفیف قیمت خرید و 100% تضمین کیفیت قطعات - در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ مشهد بخار تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم هر نوع از دیگ بخار –بویلر– دیگ آبگرم-فیلتر شنی – منبع کویلی – بویلر تشعشعی -هیتر مشعل دار-انواع دی اریتور- سختی گیر آب - مبدل حرارتی - تولید و ساخت انواع بالمیل و انواع دستگاه ازن ساز را با ارزانترین قیمت وتا 20% تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر کارخانجات فعال در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی دانشگاه ها کارخانجات هتل ها و ... می باشیم. در این مقاله به موضوعات قیمت منبع کویل دار ایستاده-قیمت منبع کویل ایتالیا-قیمت منبع کویل دار 1000 لیتری-خرید منبع کویل دار ایستاده-قیمت منبع کویل دار 800 لیتری-قیمت منبع کویل دار 2000 لیتری پرداختیم. مجددا توصیه می کنیم حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از دیگ بخار – بویلر– دیگ آبگرم-فیلتر شنی – منبع کویلی و ... را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های - - 09152152481 تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.